čechomor Hruška

Kam můj milý pojedete A D já pojedu s váma G D G C D G C D G D G G C D G D G DD AD O já pojedu daleko DD GD AD přes vody hluboké D. E A D G B E.


Oldrich Kaiser A Dasa Vokata Muj Mily Kaiser Historical Figures Historical

Videoklip a text písně Hruška od Čechomor.

čechomor hruška. A D Stojí hruška v širém poli vršek se jí zelená. Dověcnosti Mezi horami Čechomor Proměny LiveVšechny skladby jsou v úpravě melodická linka s textem klavírní part a akordové značky. Stojí hruška v širém poli vršek se jí zelená.

Pod ní se pase kůň vraný D A D pase ho má milá Proč má milá dnes pasete z večera do rána. Zpěvník skupiny Čechomor obsahuje písně z 5 alb. Pod ní se pase kůň vr.

Pod ní se pase kůň vraný D A D pase ho má milá D A Proč má milá dnes pasete D G A z večera do rána D G A D. Author nick3100 a 1398. A D A Stojí hruška v širém poli D G A vršek se jí zelená D G A Hmi.

View credits reviews tracks and shop for the 2001 CDr release of Hruška on Discogs. Čechomor - Hruška - akordy a text písně. Pod ní se pase kůň vraný A D pase ho má milá D A Proč má milá dnes pásete D G A z večera do rána D G A D.

G A A A G A A A 1Sto D jí hruška v ši A rém poli vr D šek se jí G zele A ná. Česká hudební skupina hrající v originálním pojetí české moravské a slovenské lidové písně. With intro and interlude tab.

A D A D Stojí hruška v širém poli D G A vršek se jí zelená D G A D. Watch the video for Hruška from Čechomors Čechomor for free and see the artwork lyrics and similar artists. 2 contributors total last edit on Mar 24 2020.

Pomalá učební nahrávka httpswwwharmonikaczwp-contentuploads201712hruska-c-pomalamp3. Peugeot hruska ostrava prodej. A D A Stojí hruška v širém poli D G A vršek se jí zelená D G A D.

Kéž bych byl nikdy nepoznal AD DD panny černooké. Čechomor - Hruška text. Hruška Čechomor a Filharmonie Bohuslava Martinů.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Hruška chords by Čechomor. Text a akordy k písničce Hruška od Čechomor na hudebním serveru Písničkycz.

Pod D ní se G pase A kůň vra D ný pase ho A má mi D lá 2Proč má milá dnes pásete z večera do rána. Kéž bych byl nikdy nepoznal panny černooké. Kam můj milý pojedete A D já pojedu s váma.

PROČ MÁ MILÁ DNES PASETE Z VEČERA DO RÁNA KAM MŮJ MILÝ POJEDETE JÁ POJEDU S VÁMA KAM MŮJ MILÝ POJEDE. Celý zpěvník máte v. 1 contributor total last edit on Mar 20 2020.

- Interaktivní on-line zpěvník ve kterém najdete texty akordy a prstoklady pro spoustu skvělých písniček. Was this info helpful. Kam můj milý pojedete já pojedu s váma A já pojedu daleko přes vody hluboké.

Hruška chords by Čechomor. Pod ní se pase kůň vraný pase ho má milá D A Proč má milá dnes pásete D G A z večera do rána D G A D. Kam můj milý pojedete A D já pojedu s váma G D G C D G C D G D G G C D G D G DD AD O já pojedu daleko DD GD AD přes vody hluboké DD GD AD DD.

StojÍ hruŠka v ŠirÉm polivrŠek se jÍ zelenÁpod nÍ se pase kŮŇ vranÝpase ho mÁ milÁproČ mÁ milÁ dnes pÁsetez veČera do rÁnakam mŮj milÝ pojedetejÁ pojedu s vÁ. 553 views added to favorites 56 times. 535 views added to favorites 40 times.


Pin On Hudba


Petr Hapka Motiv Panny Panna A Netvor 1978 Christina Ricci Youtube My Favorite Music


Pin By Mgr Jitka A Stastna On Favorite Music Sheet Music Music


Cechomor Hruska Text World Country Roads Music Songs


Pin By Mgr Jitka A Stastna On Favorite Music Sheet Music Music


Enter You Bryan Adams Vs Metallica Mashup By Wax Audio Youtube Bryan Adams Metallica Mashup


Swiat Wg Nohavicy Sylwetka Jaromir Nohavica Youtube Youtube Margita Music


Montreal Was A Hotbed Of Cheesy Disco In The Late 70s So It S Not Surprising That The Same City Would Give The World M Safety Dance Waves Song Music Memories


Cechomor Stoji Hruska V Sirem Poli Akordy A Text Pisne Poly Text


Enter You Bryan Adams Vs Metallica Mashup By Wax Audio Youtube Bryan Adams Metallica Mashup


Tri Krize Puvodni Wmv Youtube Travel Tri


Cechomor Mistecko Youtube Music Videos Universal Music Music Songs


Ortel City Youtube City Fictional Characters


Jaromir Nohavica Penzion Cesko Youtube Videos Youtube Novelty


Raduza Vetre Duj Youtube Music Playlist


Jaromir Nohavica Kometa Sottotitoli In Italiano Ostrava Songwriting Music


Jaromir Nohavica Zitra Rano V 5 Youtube Silhouette Human Silhouette Youtube


Oldrich Kaiser A Dasa Vokata Muj Mily Youtube Kaiser Historical Figures Historical


Pin On M U Z Y K A

close